חמישה טיפים לבחירת מערכת הדרכה יעילה בארגון צומח

חמישה טיפים לבחירת מערכת הדרכה יעילה בארגון צומח

הארגון שלכם צומח ופתאום גיליתם שצריך להדריך את העובדים כי יש דרישה של החוק או הרגולציות? החלטתם להדריך את העובדים בתכנים רלוונטיים לעבודתם? אם הגעתם לנקודה הזו ובחרתם להתקדם ולרכוש מערכת הדרכה שתספק מענה לצרכי ההדרכה הגדלים שלכם, חשוב שתשקיעו את הזמן על מנת לאתר מערכת טובה ומתאימה.

אז מה השיקולים הכי משמעותיים כאשר בוחרים מערכת למידה מקוונת טובה? 

  • פשטות תפעולית – מערכות מורכבות דורשות זמן ארוך ללימוד, הגדרה וניהול. המחיר של מערכת מורכבת מדיי הוא זמן ארוך להכנה ולעיתים גם כישלון ביישום והטמעת מערכת ההדרכה. אין צורך לוותר על התכונות המרכזיות שאתם מחפשים, אך בדקו שאפשר להתחיל להדריך את העובדים תוך שעות בודדות של הכנת והגדרת המערכת לכל היותר. 
  • תוכן מובנה ומוכן מראש – רצוי מאוד לרכוש חבילות תכנים. הכנת תוכן היא עניין יקר ומורכב. אם התוכן שלכם זמין לרכישה אצל הספק והפער בין הרצוי למצוי אינו גדול, רכשו ממנו את התוכן. אם חשוב לכם להוסיף נושאים וניואנסים ספציפיים עבור הארגון שלכם, בדקו שמערכת ההדרכות מאפשרת את ההתאמות של התוכן.
  • הגדרת המודרכים במערכת – ככל שמספר העובדים שלכם עולה, יותר קשה לנהל את עדכון המערכת. בדקו שיש אפשרות לטעון את העובדים באמצעות קובץ אקסל. כמו כן, חשוב שלמערכת תהיה יכולת לשייך את העובדים להדרכות הרלוונטיות על פי כללים שהגדרתם מראש. 
  • הפקת דו”חות – כאחראיים על מערכת הדרכה, אתם צריכים לדעת מה סטטוס ביצוע ההדרכות של העובדים. ודאו שהמערכת יודעת להפיק דו”חות ולשלוח אליכם למייל על פי לו”ז שקבעתם מראש, על מנת שלא תצטרכו להיכנס לממשק המנהל של המערכת בכל פעם שתרצו לקבל דו”ח.
  • אוטומציה – על מנת להוריד את ההשקעה הניהולית במערכת, חפשו פתרון שיספק לכם אוטומציה רבה ככל האפשר. מערכת טובה תאפשר לכם לקבוע מחזורי הדרכה אוטומטיים לכל ההדרכות הדורשות רענון שנתי, תזכורות אוטומטיות לכל מי שלא ביצע את ההדרכות שלו ושיוך אוטומטי של עובד להדרכות על פי חוקים שהחלטתם ליישם

 

לאחראיים על הדרכות שהארגון שלהם גדל משמעותית והגיע לאלפי עובדים, קבלו טיפ נוסף למתקדמים – מערכות הדרכה מקוונת מתקדמות מכילות גם יכולת להסתנכרן עם מערכות נוספות. לעיתים נתוני העובדים מגיעים ממספר מערכות ואז חשוב שלמערכת ההדרכה יהיה API פתוח שיאפשר אוטומציה של סנכרון רשימות העובדים או ממשק לסנכרון מול ניהול עובדים ענני כגון Okta.

אם אתם מתלבטים מה מתאים לארגון שלכם, נשמח לייעץ מניסיוננו. צרו קשר

רגודו

היי, אנחנו רגודו👋

מערכת הדרכה LMS 3

תומכים בצמיחה של הארגון שלכם

הארגון שלכם צומח והגיע הזמן להדריך את העובדים ולנהל את מחזור ההדרכות. פעמים רבות אנו מגלים שהפתרון שבחרנו פשוט אינו מתאים לצרכים הארגוניים. לעיתים הוא מורכב מדיי, דורש התעסקות אינסופית בניהול או פשוט יקר מדיי.
רגודו נותנת לכם את המענה הכי טוב לצרכים שלכם. המשימה שלנו היא לאפשר לכל ארגון להדריך את עובדיו. אנחנו מספקים חוויית למידה איכותית, פשוטה ונעימה הן למודרך והן למנהל המערכת, וכל זאת במחיר תחרותי ומפתיע.
אנחנו משקיעים מאמץ מתמשך כדי לספק לכם מערכת למידה קלה לשימוש שתיתן לכם מענה לכל מה שאתם צריכים כדי להדריך את העובדים שלכם. נאמר זאת בפשטות, רגודו מאפשרת לארגון שלכם לצמוח.

נשמח להכיר

אהבתם את הפוסט? מוזמנים לשתף

Skip to content