איך תשיגו את התוצאות הכי טובות ממערכת הדרכה?

איך תשיגו את התוצאות הכי טובות ממערכת הדרכה?

כמו כל תהליך ארגוני משמעותי, הדרכות הן עניין שדורש מחשבה והכנה. צריך להבין את מי צריך להדריך ובאיזה תוכן, לחשוב איך לתקשר את חובת ההדרכה לעובדים, וצריך להביא בחשבון את מאמץ הניהול השוטף שכולל עדכון רשימות העובדים, מעקב אחרי הביצוע שלהם ועדכון התכנים במידה והכנסתם תכנים פרטיים של הארגון.

 

אם אתם רוצים להגיע לתוצאות איכותיות ולאחוזי ביצוע הדרכות עובדים משמעותיים, כדאי שתשקיעו מאמץ ומחשבה בנושאים הבאים:

  • תיאום ואישור הנהלה – פרויקט הדרכת העובדים הוא כמו כל פרויקט אחר. וודאו שההנהלה שלכם מגבה אתכם, שהם מכירים את תוכנית ההדרכה שלכם ושהם מאשרים את הפעלתה 
  • שיקוף לעובדים – עובדים אוהבים שמסבירים להם על מה מדובר ושלא מפתיעים אותם. שלחו להם הסבר מקדים במייל, העלו את נושא ההדרכות במפגשי חברה והפיצו את השמועה באמצעות מנהלי האגפים והמחלקות
  • אם כבר דיברנו על ראשי האגפים והמחלקות, חשוב מאוד לרתום מנהלים לתהליך ההדרכה. דברו איתם ישירות, שלחו להם דו”חות סטאטוס של העובדים שלהם ושקפו להם את מצב כיסוי העובדים שלהם למול מנהלים אחרים. המנהלים יכולים לוודא שהעובדים שלהם מבצעים את ההדרכות הנדרשות.
  • תזמון וזמני הדרכה – הדרכות הן דבר חשוב ונדרש, אבל הן אינן מרכז חייו ופעולתו של העובד. הקפידו להקצות היקף זמן סביר בין הפעלת חובות הדרכה של עובדים. אל תהפכו את חיי העובדים לרצף של הדרכות. הדרכה חודשית היא כנראה יותר מדיי, בעוד שהדרכות רבעוניות כנראה ייתנו לכם מענה איכותי יותר. שימו לב שגם התוכן קצר וממוקד ובנוי בצורה שלא תכביד על המודרך 
  • חוויית המודרך באופן כללי הינה דבר משמעותי מאוד. חשוב שהמערכת תהיה פשוטה ככל האפשר. רצוי לא לדרוש מהמודרך סיסמה (אם כי לפעמים אין ברירה כשיש מידע פנים ארגוני חסוי). הטמעה אינטואיטיבית וטובה תציג גם את סטטוס הביצוע של המודרך למודרך עצמו ותוציא תזכורות לכל מי שלא ביצע את חובות ההדרכה שלו.

אחוזי השלמת הדרכות גבוהים הם יעד חשוב עבור הארגון שלכם, משום שהם הבסיס לארגון שעובד על פי הכללים והצרכים שהוגדרו על ידי ההנהלה. אם תקחו בחשבון את הנקודות שנסקרו כאן, תוכלו לשפר משמעותית את סיכויי ההצלחה להשיג את יעד השלמת ההדרכות שקבעתם.
נשמח לסייע, צרו קשר

רגודו

היי, אנחנו רגודו👋

מערכת הדרכה LMS 3

תומכים בצמיחה של הארגון שלכם

הארגון שלכם צומח והגיע הזמן להדריך את העובדים ולנהל את מחזור ההדרכות. פעמים רבות אנו מגלים שהפתרון שבחרנו פשוט אינו מתאים לצרכים הארגוניים. לעיתים הוא מורכב מדיי, דורש התעסקות אינסופית בניהול או פשוט יקר מדיי.
רגודו נותנת לכם את המענה הכי טוב לצרכים שלכם. המשימה שלנו היא לאפשר לכל ארגון להדריך את עובדיו. אנחנו מספקים חוויית למידה איכותית, פשוטה ונעימה הן למודרך והן למנהל המערכת, וכל זאת במחיר תחרותי ומפתיע.
אנחנו משקיעים מאמץ מתמשך כדי לספק לכם מערכת למידה קלה לשימוש שתיתן לכם מענה לכל מה שאתם צריכים כדי להדריך את העובדים שלכם. נאמר זאת בפשטות, רגודו מאפשרת לארגון שלכם לצמוח.

נשמח להכיר

אהבתם את הפוסט? מוזמנים לשתף

Skip to content